Oriol Cuadrado torna al Club Bàsquet Calella!
Després de set temporades fora, sis al Joventut de Badalona i l'última jugant a EBA amb l'Arenys Bàsquet, Oriol Cuadrado torna al seu club de sempre: "Tinc ganes d'assumir el repte."
Després de set temporades fora, sis al Joventut de Badalona i l'última jugant a EBA amb l'Arenys Bàsquet, Oriol Cuadrado torna al seu club de sempre: "Tinc ganes d'assumir el repte."
L'infantil "A" del Futbol Club Barcelona s'ha endut merescudament el títol de campió de Catalunya en una final brillantíssima contra el Joventut de Badalona. El pavelló municipal "Parc Dalmau", ple a vessar com poques vegades s'ha vist, ha estat l'escenari d'un gran partit de bàsquet
El Barça s'ha desfet de la UE Mataró per 74 a 52. La Penya ha superat el Sant Nicolau, 84 a 34. Bàsquet de nivell i gran ambient al pavelló municipal "Parc Dalmau" en un dels actes centrals de Calella "Ciutat del Bàsquet Català" 2018
Quina gran imatge! Hem perdut de 10, 47 a 57, però lluitant fins al final i mostrant, el que ens defineix: caràcter i presència a la pista. Queda feina per fer, però al júnior "A" femení, li espera una temporada molt prometedora.
Al nostre júnior, l’acompanyaran equips de renom com el Divina Seguros Joventut de Badalona i el GEiEG de Girona, a més d’un dels potents al Maresme, l’UE Mataró